درمان برای تغییر Disaese حداقل

دو شنبه 27 خرداد 1392
ن : lafee

درمان برای تغییر Disaese حداقل

 درمان برای تغییر Disaese حداقل

بیماری با تغییرات ناچیز یک اختلال کلیوی است که می تواند منجر به سندرم نفروتیک است، اگر چه نفرون کلیه نگاه طبیعی در زیر میکروسکوپ به طور منظم.
حداقل بیماری های تغییر، آسیب به گلومرول وجود دارد - عروق خونی کوچک در داخل نفرون که خون فیلتر شده است به ادرار و زباله حذف شده است. این بیماری می شود نام خود را به دلیل این آسیب تحت یک میکروسکوپ معمولی قابل رویت نیست. این فقط می تواند زیر یک میکروسکوپ الکترونی دیده می شود. بیماری با تغییرات ناچیز شایع ترین علت سندرم نفروتیک در کودکان است. این امر باعث حدود 80 درصد از موارد در کودکان. آن را نیز در بزرگسالان دیده می شود، اما باعث می شود تا تنها 10 تا 15 درصد از موارد سندرم نفروتیک.
ادم ممکن است با عفونت دستگاه تنفسی فوقانی، یک واکنش آلرژیک به نیش زنبور عسل، و یا استفاده از داروهای خاص یا سرطان داشته است. ادم صورت برای اولین بار اشاره کرد. ضعف و fatigability آسان می تواند رخ دهد. افزایش وزن اغلب ویژگی های اضافی است. فشار خون معمولا در کودکان طبیعی است اما ممکن است در افراد بزرگسال افزایش می یابد. (علاوه بر این، کراتینین پلاسما در بزرگسالان اغلب در ارائه کمی افزایش می یابد.
برخی از درمان برای تغییر از بیماری حداقل وجود دارد. برخی از مقالات گفت که کورتیکواستروئیدها می توانند بیماری با تغییرات ناچیز در بسیاری از کودکان را درمان. برخی از بیماران ممکن است نیاز به ماندن در استروئید برای حفظ این بیماری در بهبودی. بزرگسالان پاسخ به استروئید و همچنین کودکان نیست، اما هنوز هم بسیاری پیدا کردن استروئید موثر. بزرگسالان ممکن است عود مکرر داشته و وابسته به استروئید شوند.
 
به منظور اجتناب از عوارض جانبی، ما معمولا درمان های چینی به بیماران اعمال می شود. ابررسانا حجامت درمانی است که مصرف فنجان به عنوان ابزار درمان. فنجان در طحالی یا سطح محل حجامت به تحریک پوست سطح یا محل حجامت ظاهر می شود پوستهای و لکه خون قرار داده و متصل شده است. در بیمارستان ما در این روش درمانی برای درمان بیماریهای نفریت حاد، سندرم نفروتیک، نارسایی مزمن کلیه، کم خونی کلیه و نفروپاتی دیابتی (DN) استفاده شده است.
اگر شما موفق به پیدا کردن اطلاعات است که شما نیاز دارید، لطفا با ایمیل به kidneyask@hotmail.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.